Jedna dionica na Koridoru 5C još uvijek nije u izgradnji, ali ni to nije najgore od svega…

Kada je riječ o FBiH, ostat će da se gradi samo dio kroz Hercegovinu.

Federalne vlasti imale su namjeru da do kraja naredne, dakle 2026. godine puste u promet cijeli sjeverni dio autoputa na Koridoru 5C kroz ovaj entitet.

Riječ je o dijelu koji je trenutno većim dijelom u izgradnji, između Zenice i entitetske linije kod Doboja.

Kada bi se taj dio završio, Koridor 5C kroz Bosnu bi praktično bio izgrađen, barem kada je riječ o dijelu kroz FBiH, piše BiznisInfo.ba.

Naime, autoputem bi se vozili od Bradine, odnosno tunela Ivan koji se često uzima kao granica između Hercegovine i Bosne, pa sve do izlaza iz FBiH između Tešnja i Doboja.

Kada se uzme u obzir da od Doboja već postoji autoput do Save, odnosno do Gradiške, to znači da bismo iz Sarajeva mogli voziti do Zagreba autoputem. (U međuvremenu bi trebao biti završen mali dio kroz Hrvatsku od granice do autoputa Beograd – Zagreb koji gradi bh. firma Integral Inženjering).

Kada je riječ o FBiH, ostat će da se gradi samo dio kroz Hercegovinu.

Kakvo je stanje na gradilištu i koja dionica je problem
Dio dio autoputa između Zenice i Doboja zapravo je trenutno najveće gradilište u cijeloj državi i gradi se čak šest dionica.

Najprije se od Zenice grade četiri manje dionice, Ponirak – Vraca, Vranduk – Ponirak, Nemila – Vranduk i Poprikuše – Nemila. Ukupna dužina ovih dionica je oko 20 kilometara. Autoput preko ove četiri dionice stiže nadomak Žepča.

Nakon toga, slijedi dionica Ozimica – Poprikuše koja jedina još nije u izgradnji na ovom području, i upravo bi ona mogla poremetiti rokove za cijeli ovaj dio koridora.